fredag 8. januar 2016

Woodgrain Love

Elsker, Elsker dig, Elsket, Kærlighed, Hjerter - så mange følelser kan et kort godt udtrykke. Julen og Nytåret er overstået og vi nærmer os kærlighedens dag i februar. Jo, Valentine's Day får mere og mere indflydelse her i Skandinavien - hvad enten vi ønsker det eller ej.

Personligt er jeg ikke tilhænger af, at der skal én speciel dag til på hele året, hvor man absolut skal udtrykke sin kærlighed. Nej, kærlighed findes alle dage året rundt og må hjertens gerne udtrykkes 365 dage om året.

PiasCreative_IMG_2920

sbn-2013-01-324[1]På min kortfront har jeg stemplet gentagne gange med "Woodgrain" stemplet for at skabe min egen baggrund. Til dette har jeg brugt min MISTI, som hjælper én til at stemple perfekt hver gang.

 

Dette "Woodgrain" stempel er beregnet til, at man netop kan stemple gentagne gange med det. Men det er altid en god idé, at tænke ud af boksen med sine stempler. Mange stempler kan netop bruges kreativt, så man får meget mere ud af dem.

PiasCreative_IMG_2922

Et godt tip er, at lade sin tekst og/eller embellishment gå ud over kanten. Denne detalje skaber interesse og fokus - og så ser det bare hamrende god ud!

Til min tekst har jeg kombineret die'n "Elsker" med stempelsættet "Alfabet I".

PiasCreative_IMG_2923

Jeg indrømmer, at jeg er vild med farvekombinationen rød og grå. Den er på én gang klassisk og moderne.

Pia :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar