fredag 22. januar 2016

En Dejlig Baby

Jeg elsker at se muligheder i mine stempler og dies. Det betyder, at jeg ofte ser ud over de temaer eller emner, som et stempelsæt er rettet mod. Hermed får jeg rigtig meget mere for pengene og ud af alle mine stempler og dies.

Til dette kort har jeg netop gjort dette. Jeg har brugt et jule stempelsæt til at skabe min tekst i kombination med "Baby" dien.

PiasCreative_IMG_2906

Jeg stod og skulle bruge et baby kort til en veninde, som har fået en lille ny guldklump. Og da kortet selvfølgelig skulle matche selve gaven, endte det med disse forårsfarver.

Til min tekst har jeg brugt et par ord fra stempelsættet "Glædelig Jul, dansk" og sat dem sammen med "Baby".

KBKS-DIE-43

PiasCreative_IMG_2907

For at skabe en sammenhæng til den sorte stemplede tekst har jeg brugt sort broderitråd i pynteknappen på blomsten. Jeg er ikke tilhænger af, at det bliver alt for sødt og nuttet, hvorfor jeg har brugt sort som kontrast på kortet.

Pia :)

 

1 kommentar:

  1. Nydelig kort i herlige farger. Og en morsom måte og få brukt julestemplene på. De er jo bare så utrolig flotte :-)

    SvarSlett