onsdag 6. januar 2016

Latter og glede: januar 2016

Januar kan være hard å komme igang med, og når det er en mandag i tillegg!! Det kan gå ille!


Men, å lette litt på den følelsen kan være godt å nødvendig, og jeg har tips. Ta en smile-selfie med noen du er glad i! Enda mer pluss: Scrapp bildene sporenstreks! Jeg har fulgt mitt eget råd, og fikk til sist en første januarsmandag, som slettes ikke var så ille <3


Her kommer en vinterlig layout til dere idag:


Elisabeth1


Nå har dere sett meg bruke den fine SNØFNUGGBORDen tre ganger,


på kort, på PL og nå på layout. Det er ingenting å si på anvendeligheten på denne diesen! Jeg liker den SÅ godt!


**


Forøvrig har jeg brukt:


Die, LATTER


Die, ALFABET, store bokstaver.


*******


Her kommer flere bilder:


Elisabeth3


Elisabeth2


Elisabeth4


*****


Ha en fortreffelig vinter-onsdag.


<3


Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar