onsdag 13. januar 2016

Jeg elsker vinteren!

Vinteren er virkelig min favoritt årstid, og jeg elsker snøen. Ja jeg elsker det når det er så kaldt at man kjenner det brenner i nesa. Derfor har jeg denne gangen laget et veldig enkelt kort dedikert til nettopp snøen ;-)

kreativelena_67_2015

Jeg har brukt diesen Snøfnugg,bord og diesen Alfabet, store bokstaver. Stemplet heter snøfnugg. Og det er embosset med hvit embossingpulver fra Ranger.





Og til slutt satte jeg på noen paljetter, og alt fikk et strøk med clear wink of stella. Men jeg får bare ikke til og ta bilde slik at wink of stella synes ;-)

kreativelena_67_2015_2

Også tenkte jeg at jeg skulle surre en plastikkpose med litt hyssing inni kortet, og gi til ei venninne. Så da er min lille utfordring til deg denne gangen: Hva er posen til?

Som alltid, kos deg med hobbyen din. Nyt vinteren, og ta vare på deg selv.

Lena_J

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar