fredag 15. januar 2016

En kopp kakao.

Ja og så var det endelig Fredda'n og min tur til å vise frem litt. Jeg er fortsatt i vintermodus, og det er kanskje ikke så rart når gradestokken viser 22 blå. Brrrrr. Og hva er vel bedre enn en kopp med varm kakao og marshmallows å varme seg på.


vinter7


Og for å prøve noe nytt, tok jeg med kortet ut og tok alle bildene der.


vinter


Jeg synes effekten bog lyset ble veldig bra.


vinter1


vinter2


Denne nydelige jenta er fargelagt med prismacolor på kraft.


vinter3


Votter og snøfnugg hører jo med.


vinter5 vinter4


Her har jeg brukt snøfnugg diesen og Vinterstemning stempelet fra KaBoks. Den fonten er så nydelig synes jeg. Alle snødetaljer er gått over med Wink of stella clear, men det synes ikke så godt. Alle snøfnuggene er satt sammen av de forskjellige størrelsene for å få litt mer 3D effekt.


På dette kortet har jeg brukt følgende produkter:


sbn-2015-01-565 KBKS-DIE-19


Og de finner du i nettbutikken.


Så da gjenstår bare å ønske dere en nydelig og kreativ vinterdag videre og riktig god helg.


Klem DT Line


1 kommentar:

  1. Herlig kort, og flott fargelegging.. Ble inspirert til og drikke kakao med marsmellows, hører jo så mange snakker om det.. Vel.. putter ikke min marsmellows i kakaoen en gang til, ei heller tantebarnet.. Men... Det skal sies at hele posen med marshmallows forsvant.. *flirer*

    SvarSlett