fredag 1. januar 2016

Vinterstemning i det nye året

Hei alle sammen.


Da skriver vi 2016 og vi håper alle på et godt år.


Og da var det jammen jeg som fikk æren av å åpne det nye året med et blogg innlegg.


Jeg har et kort jeg har kalt Vinterstemning og synes det passet veldig godt i dag. For på årets siste dag falt det masse snø her hjemme.


vinterstemning2


Det er et forholdsvis enkelt kort, med fargelagt motiv. Snøen har jeg laget til med snøpenn, for å få litt mer dybde i motivet.


vinterstemning1


Ble inspirert av barna mine, som har vært ute og lekt i snøen på denne fine dagen.


vinterstemning


vinterstemning3


Jeg har brukt snøfnugg diesene, ark fra Himmelsk Juletid blå 2 og Vinterstemningstempelet.


KBKS-DIE-19 sbn-2013-p49 sbn-2015-01-565


Så da håper jeg dere alle nyter denne fine dagen og koser dere masse. Kanskje noen har noen forsetter de skal i gang med. Min første oppgave blir å rydde scrapperommet mitt tror jeg. ;-)


Ønsker dere alle en nydelig og kreativ dag videre.


Klem DT Line


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar