mandag 25. januar 2016

Strekk deg etter stjernene

Ok, vi er i slutten av januar, men det er ingenting i veien for å begynne på konfirmasjonskortene allerede nå. Tiden går fort og før vi vet ordet av det er vi midt i konfirmasjontiden.


image


Da jeg så dette stemplet tenkte jeg at det må være som laget for chalkboardteknikken. Og så synes jeg at teksten passer fint på et konfirmasjonskort.


image


Og til den teksten måtte det jo pyntes med litt glitter og stjerner :-)


image


En kjapp forklaring på Chalkboardteknikk:


Først stempler en med en embossingpute på sort kartong, og embosser med hvitt embossingpulver. Så stempler man en gang til med hvit chalk ink litt til siden for det man stemplet først slik at man oppnår en skyggeeffekt. Til slutt stryker man litt chalk ink over det hele med papir eller en klut slik at det ser ut som en uvasket tavle. På dette stemplet var det så mye skygge allerede at jeg droppet å stemple det en gang til med chalk ink.


image


kaBoks-produkter brukt på dette kortet:


image
Til konfirmantenimageEtter stjernene


Hvis dere er nyskjerrige på så se hva annet jeg lager, er dere velkommen til å ta en titt i bloggen min.


Da gjenstår det bare for meg å ønske dere alle en kjempefin uke!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar